"Майстер українського слова"


До Всеукраїнського дня бібліотек 25 вересня відбулася літературна година "Душа голосна України". На заході були зачитані уривки з творів українських класиків: І. Котляревського "Енеїда", П. Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?", Марко Вовчок "Три долі".
  Бібліотекар абонементу Прокопець Н. А.  ознайомила користувачів з книгою Чемериса В. П. "Амазонка"; Київ - Соловки". Ця книга присвячена поетам ХХ ст., імена яких стали символами великої жертовної любові до України, незламності духу, правди й боротьби. "Амазонка" - повість із життя Олени Теліги, яка була розстріляна у Бабиному Яру в лютому 1942 року.
        "Вітрами й сонцем
         Бог мій шлях намітив,
         Та там, де треба, - тверда й сувора
          О, краю мій, моїх ясних привітів
         Не діставав од мене жоден ворог".
                                           ( О. Теліга)
  


                                               "Я дивлюсь і дивлюсь...
                                                Я душею молюсь
                                                В ту хорошу вечірню годину,
                                                Бо за неї скорблю,
                                                Бо її так люблю,
                                                Так люблю я свою Україну.
                                                                   (М. Вороний)
  Про трагічну долю чотирьох поетів Крушельницьких: батька Антона й сина Івана, Вороних - батька Миколи й сина Марка, про їх життя. творчість, загибель під час сталинського Великого терору" 1930 р. відвідувачі дізнаються з роману-есе "Київ - Соловки".

Немає коментарів:

Дописати коментар