"Києве мій"
                                     І Дніпро, що в далеч лине,
                                                   І храми  Божі на горбі,
                                                   Все з'єдналось воєдино
                                                   Рідний Києве, в тобі.
                                                   Київ мій - моя столиця,
                                                   Ти мій рідний оберіг.
                                                   У людей привітні лиця,
                                                   Об'єднав ти їх усіх!
                                                                           ( В. Крищенко)
  У бібліотеці ім. Марко Вовчок постійно діє інформаційний стелаж "Києве мій". Користувачі  мають змогу ознайомитися з матеріалами виставки.




              

Немає коментарів:

Дописати коментар