"Його ім'я в літературній спадщини України"


"Вся моя слава- Україна. Якби їй добра хоч на мачину зробив, то мені і була би слава, я більшої не хочу"
Панас Мирний 


        



Панас Мирний (Афанасій Якович Рудченко, (1849-1920)- людина, без якої не можна уявити історію української культури другої половини ХІХ- початку ХХ століття. Його романи, повісті й оповідання високо цінували вже сучасники. Недарма Іван Франко у своєму "Нарисі історії українсько-руської літератури до 1890 р." назвав Мирного "найвизначнішим українським повістярем". І сьогодні твори письменника викликають неабиякий інтерес у читачів.
    З 13 по 17 травня 2019 року в бібліотеці ім. Марка Вовчка була презентована книжкова виставка "Його ім'я в літературній спадщини України" до 170-ти річчя з дня народження українського письменника  Панаса Мирного. 
  Працівники бібліотеки ознайомили відвідувачів з творами письменника, які є в фонді бібліотеки: зокрема роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні",  повісті "Лихі люди", оповідання "Морозенко", "Казка про правду та кривду" та інші твори.


Немає коментарів:

Дописати коментар